Учени откриха нов орган в тялото, за който никой не знаеше преди

Учени откриха нов орган в човешкото тяло -Учените са идентифицирали нов човешки орган, който се крие на просто място, в откритие те се надяват да им помогне да разберат разпространението на рака в тялото.
Слоеве, които отдавна се смятат за гъсти, съединителната тъкан всъщност е серия от флуидни отделения, които изследователите наричат "интерстициум".
Тези отделения се намират под кожата, както и обвивката на червата, белите дробове, кръвоносните съдове и мускулите и се свързват помежду си, за да образуват мрежа, поддържана от мрежа от силни гъвкави протеини.
Новият анализ, публикуван в списанието "Научни доклади", е първият, който идентифицира тези пространства колективно като нов орган и се опитва да разбере тяхната функция.
Забележително е, че интерстициумът преди това е останал незабелязан, въпреки че е един от най-големите органи в човешкото тяло.

Дата на публикация: 29 март, 2018