„Срещи с Извънземни„. Учени и астроизследователи търсят знаците за друг живот във Вселената

Директна среща с извънземни от 5 до 15 години. Това е прогнозата на учени от цял свят. Част от тях се събират в София, за да докладват за последните наблюдения на НЛО.Първото откритие на извънземен разумен живот ще стане в течение на следващия четвърт век. Това каза по време на симпозиум на НАСА в Станфордския университет американският астроном Сет Шостак.

Своята прогноза ученият обоснова с наблюденията, получени от НАСА с помощта на космическия телескоп Кеплер. Ясно е, че в нашата Галактика – Млечния път има десетки милиарди светове с характеристиката на Земята.

Шостак твърди, че в следващите 24 години астрономите ще се съсредоточат върху милиони звездни системи от подобен на нашата Слънчева система тип и с това вероятността да открият сигнал ито разумен живот се увеличава няколкоктратно.

Огромното число на светове с условия, близки до земните предполага, че в някои от тях се е развил разумен живот и ние ще го открием, убеден е астрономът. Мнението му е било подкрепено от негови колеги, които също смятат, че при огромното количество планети във Вселената, би трябвало милиони от тях да са населени с разумни същества.
Според учените погрешно търсим извънземните с радио сигнали, защото те използват много по-напреднали технологии.
В същото време обаче някои експерти смятат, че извънземните ни посещават от милиони години. Контакт с тях вече е осъществяван, но за това се мълчи целенасочено.
Ще оцелеем ли в първия контакт? Човечеството търси доказателства дали сме сами във Вселената, но как евентуален контакт би променил нашия свят – за добро или лошо е тема на постоянен дебат. Учените разсъждават с въпросите:

С война или с мир ще дойдат извънземните! Как бихме разговаряли със създания, с които нямаме общ произход. Дали те вече са идвали? Ще можем ли да ги посетим там, откъдето идват?
След „Сами ли сме?“ телевизионният канал „Дискавъри“ продължава темата в минисерията „Срещи с Извънземни„.
Учени и астроизследователи търсят знаците за друг живот във Вселената. За екипа е важен възстановеният контакт с Карл Сейгън и неговите прогнози.

Дата на публикация: 2 ноември, 2016